SP Kerkrade onderzocht verkeerssituatie in Eygelshoven en stelt vragen aan het College.

25 mei 2018

De SP in Kerkrade heeft een breed onderzoek uitgevoerd naar aanleiding van signalen over veel te hard rijden over de Veldhofstraat in Eygelshoven en andere gevaarlijke situaties.  Naar aanleiding van het resultaat hiervan en de verdere opmerkingen hebben wij de vragen gesteld aan het college. Zodra we antwoord krijgen op onze vragen zullen we u dat laten weten. De vragen treft u hieronder aan.

Klik op deze link voor de vragen:

Reacties

Jullie hebben in het onderzoek de Kerkraderstraat niet meegenomen. Hier wordt vreselijk hard gereden. Kinderen durven alleen de straat niet over te steken. Verder wordt het vanuit de opritten woningen steeds moeilijker om de weg op te draaien. Vooral nu al het verkeer over de Kerkraderstraat omgeleid wordt. Hoop dat jullie dit punt ook onder de aandacht brengen. Vr groet. Margriet van Leusen.

Wat dacht u van de Meuserstraat, deze wordt met name in de avonduren gebruikt door de Petjeschauffeurs uit Duitsland om in Eygelshoven even snel hun portie wiet te halen.
We hebben er geen moeite mee dat men deze genotsmiddelen gaat halen maar rijdt dan niet als een gestoorde Vettel door onze straat. Regelmatig zijn we al gehaast aan de kant moeten springen en als je dan al een teken geeft dat men dient te kalmeren wordt er in het Duits gevraagd of je een dreun voor je stomme Hollandse kop wilt hebben. Ja ja gast in eigen land.