SP Kerkrade gaat haar activiteiten verder uitbreiden en kiest voor verandering.

15 april 2022

SP Kerkrade gaat haar activiteiten verder uitbreiden en kiest voor verandering.

Want Nederland moet eerlijker. Een land op basis van menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit. In Kerkrade zet de SP zich in voor de belangen van de inwoners van Kerkrade. We zijn actief via onze afdeling en in de gemeenteraad. Deze inzet willen we de komende tijd nog verder uitbreiden. Kerkrade bungelt nu in veel lijstjes onderaan en daar moet verandering in komen! Maar daarvoor hebben we meer mensen nodig. Daarom zoeken we (nieuwe) leden die zich bij ons willen aansluiten en die ons willen helpen deze uitbreiding te realiseren. Want met hoe meer we zijn, hoe sterker we staan. SP Kerkrade zoekt:

-  Aankomende raads- en commissieleden, die onze fractie  op politiek gebied willen steunen en bij gebleken geschiktheid, op termijn willen versterken. Let op: de SP kent een solidariteitsregeling. De financiële tegemoetkoming voor raads- en commissiewerk wordt afgedragen aan de partij, daarvoor krijgt u van de SP een ruime tegemoetkoming voor uw onkosten.

-Aankomende bestuursleden, die op termijn ons bestuur willen versterken. Wij zoeken onder andere een penningmeester, maar ook op andere gebieden is aanvulling welkom.

- Mensen die zich binnen SP Kerkrade willen inzetten bij het verrichten van diverse activiteiten. Actieve leden dus, die af en toe iets voor de SP willen doen. Inzet is mogelijk vanaf 1 uur per maand  of meer als u dat wilt.

- Nieuwe leden die de SP standpunten ondersteunen en ons financieel willen steunen door lid te worden. Dat kan ook als u verder geen activiteiten wilt verrichten en ons alleen maar wilt steunen. Het lidmaatschap van de SP kost €5 per DRIE maanden en kan snel en eenvoudig worden geregeld via: https://www.sp.nl/lid-worden

Wilt u zich inzetten voor uw medemens en heeft u nog wat vrije tijd over? Denk er eens over na en kom eens praten over de mogelijkheden. Wilt u zich persoonlijk verder ontwikkelen? Dan is dit ook een mooie gelegenheid.

Er zijn op alle fronten ruime scholingsmogelijkheden, waar u gratis gebruik van kunt maken. Het enige waar u zelf voor dient te zorgen is enthousiasme om aan de slag te gaan!

Onze lijfspreuk is: De SP, dat zijn wij samen!

Wilt u daar deel van uit maken? U bent van harte welkom.

Aanmelden als lid ter ondersteuning, of als actief lid, of  als aankomend bestuurslid kan via: https://www.sp.nl/lid-worden

Mocht het lidmaatschap niet zijn wat u er van verwacht kunt u overigens ook weer zonder gedoe, per direct opzeggen. Maar als u lid bent, zal dat u zeker bevallen.

Wilt u meer informatie over eventuele deelname op politiek gebied, dan kunt nu contact opnemen met Marianne Laumann via 06-58987478

Horen we snel iets van U? Ons enthousiaste team wil graag aan de slag met nieuwe collega’s.