Politiek café: Tijd voor Rechtvaardigheid

Politiek café: Tijd voor Rechtvaardigheid

In gesprek met SP-prominenten

Politiek Café in de Wieëtsjaf

Het belooft een boeiende bijeenkomst te worden. De drie Kerkraadse SP-kandidaten voor de Provinciale Verkiezingen zijn van de partij. Onder het genot van een kopje koffie babbelen of met iets sterkers in de hand een verbaal robbertje dollen. Niet op straat of in de raad, maar in de kroeg: In de Wieëtsjaf in gesprek met de SP.

Op zaterdag 16 maart houden we ons politiek café. Met het oog op de verkiezingen kan iedereen kennismaken met het Kerkraadse drietal dat op de kandidatenlijst voor de statenverkiezingen staat. Met René van der Valk (voormalig wethouder in Landgraaf) op plek drie en Marianne Laumann (fractievoorzitter SP Kerkrade en raadslid) op de vijfde plaats hebben we een goede kans twee plaatsgenoten in het gouvernement te krijgen. Samen met de derde kandidaat op de lijst, raadslid Jos Piefer,  zullen zij de speerpunten van beleid graag uit de doeken doen, vragen beantwoorden en in debat gaan met de aanwezigen.

Ook de nummer een van de lijst Marc van Caldenberg en de lijsttrekker van de Europese Verkiezingen Arnout Hoekstra zijn aanwezig om met het publiek van gedachten te wisselen en tekst en uitleg te geven over de visie en de standpunten van de SP. Voorts zal Peter Heupermann van de FNV het belang van deze verkiezingen nader toelichten.

Kortom, een interessante middag voor iedereen die in politiek geïnteresseerd is en graag onze kandidaten nader wil leren kennen en spreken. Ramon Leerschen zal voor de muzikale omlijsting zorgen.

U bent van harte welkom in De Wieëtsjaf, Markt 49 in Kerkrade. Het politiek café begint om 13:00 uur en zal duren tot 15:00 uur. De entree is gratis.

Reacties

ik hoop het te halen en dat je ook echt de kans krijgt tot gesprekken die meer zijn als oprakelen van standpunten en one liners. zoals bij veel andere partijen vaak het geval is omdat het pluche belangrijker is als de mensen.