Zorgt u voor de koffie? Dan zorgen wij voor de vlaai !

21 februari 2019

Zorgt u voor de koffie? Dan zorgen wij voor de vlaai !

PRAAT MEE OVER DE VERKIEZINGEN VAN DE PROVINCIALE STATEN VAN 20 MAART

De komende verkiezingen van de provinciale staten zijn ongelooflijk belangrijk. En zeker voor u als inwoner van Kerkrade. Uw stem telt voor drie. U stemt voor de provincie, maar indirect ook voor de 1e kamer. We kunnen dus samen ervoor zorgen dat er een einde komt aan de macht van Rutte en co.
Tevens is SP Kerkrade met 3 kandidaten goed vertegenwoordigd op de lijst van SP Limburg. Dus door op 1 van uw stadsgenoten te stemmen, brengen we Kerkrade meer onder de aandacht van het provinciebestuur en brengen we het provinciebestuur dichter bij Kerkrade.

Wilt u nader kennis maken met deze kandidaten en wilt u meepraten over de belangrijke thema’s in uw buurt, dan komen wij graag naar u toe. Als u voor de koffie/thee zorgt (en minimaal 7 personen weet uit te nodigen), nemen wij de vlaai mee. Dus als u met vrienden, buren, familie graag een keer in ontspannen thuissfeer over provinciale thema’s, die ook u aangaan, wilt praten:

stuur dan een e-mail naar kerkrade@sp.nl o.v.v. huiskamergesprek of bel: 0611500946

Het is Tijd voor meer Rechtvaardigheid. NU SP !!!
Graag tot ziens: Rene, Marianne en Jos