Marianne Laumann en SP Kerkrade bij Jinek.

7 februari 2018

Marianne Laumann en SP Kerkrade bij Jinek.

Martijn Koning laat in de uitzending bij Jinek  verkiezingsfilmpjes zien. Daarbij komt onze lijsttrekker Marianne Laumann prominent in beeld. Martijn koning noemt haar een pittige vrouw en een politiek toptalent, die boos kan zijn, maar ook kan lachen. En op de achtergrond toont Jinek onze slogan: Voor jezelf, voor elkaar, voor Kerkrade.

Dat Marianne een pittige vrouw is, die de SP mening stevig weet uit te dragen, boos kan zijn, maar ook kan lachen wisten we in Kerkrade al, maar nu weet ook heel Nederland het.
Dat Martijn Koning haar een politiek toptalent noemt  is een geweldig en terecht compliment voor Marianne. We zijn trots op onze lijsttrekker. Tijd voor verandering in Kerkrade, tijd voor meer SP. Wilt u ook worden vertegenwoordigd door Marianne Laumann, stem SP.

Wilt u de uitzending van Jinek bekijken ga naar:https://npo.nl/jinek/06-02-2018/KN_1695728

Het gedeelte over Marianne Laumann begint bij minuut 47.00.

Ben gisteren snel met me pagina op facebook jullie neer te zetten als partij.
Ik hoop dat ik een goed voorbeeld geef , maar veel partijen zijn heel goed vertegenwoordigd.Hoop dat jullie de achterban gemotiveerd krijgen en laat facebook niet links liggen.
Mvg Jos Kirstein