Nationaal Zorgfonds op Zorgbeurs Parkstad.

5 november 2016

Nationaal Zorgfonds op Zorgbeurs Parkstad.

Het aantal steunbetuigingen voor het Nationaal Zorgfonds groeit als kool. Inmiddels zijn we landelijk de grens van 200.000 al gepasseerd. In Parkstad hebben we momenteel meer dan 7000 steunbetuigingen opgehaald en na vandaag nog veel meer…..Op 5 November was het Nationaal Zorgfonds vertegenwoordigd op de Zorgbeurs in Parkstad in het PLS stadion , de thuisbasis van Roda JC. Hieraan werkten mee SP Kerkrade, SP Heerlen en SP Landgraaf.  De reacties van het publiek waren, net als overal  in het land, enthousiast. Velen besloten ter plekke om het Nationaal Zorgfonds te steunen.

Daar we in het stadion van Roda aanwezig waren, kregen de aanwezigen gratis een nummer van de Tribune  aangeboden met op de voorpagina Rodaspeler Nathan Rutjes en met daarin een groot artikel over het Nationaal Zorgfonds en ook een interview van Roda speler Nathan Rutjes met SP Voorzitter Ron Meijer. In deze Tribune lag tevens een flyer van het Nationaal Zorgfonds. De Tribunes vonden gretig aftrek in ruil voor een steunbetuiging voor het Nationaal Zorgfonds.

Aan de Zorgbeurs in het Rodastadion namen maar liefst 163 zorgaanbieders deel  en de opkomst van publiek was zoals elk jaar weer zeer groot. Op dit moment is het juiste aantal bezoekers nog niet bekend.

Nationaal Zorgfonds 7-11-2016  in Heerlen.

Vervolgens zijn we aanwezig bij de volgende activiteit voor het Nationaal Zorgfonds  in onze regio tijdens een grote informatieavond  over het Nationaal Zorgfonds , aanstaande Maandag 7 november om 19.30 uur in het cultuurhuis aan de Sittarderweg in Heerlen.  Wilt u meer weten over het Nationaal Zorgfonds dan is dat uw kans.