SP Kerkrade start meldpunt uitkeringen Kerkrade

25 januari 2014

SP Kerkrade start meldpunt uitkeringen Kerkrade

In het hele land zijn er signalen dat er diverse problemen voorkomen bij uitkeringen.

In Kerkrade krijgen we ook regelmatig verhalen hierover te horen.  Sommige zijn echt stevig van aard. Op dit moment hebben we weinig zicht op de hoeveelheid en aard van de klachten. We hebben de laatste tijd diverse klachten gehad. Is dat het topje van de ijsberg of zijn ze toevallig allemaal bij ons terecht gekomen. Wij weten het (nog) niet.

Daar we deze signalen, als het nodig is, willen oppakken starten wij hiervoor een meldpunt om te inventariseren hoeveel klachten er zijn en  wat de aard van de klachten is. Zo nodig treden we als we voldoende informatie hebben in overleg om een oplossing te zoeken.

Iedereen die opmerkingen heeft over uitkeringen die door de gemeente Kerkrade zijn verstrekt kan hier, anoniem,  zijn opmerkingen kwijt.  Als u uw email adres achterlaat, dat is niet verplicht, kunnen wij u benaderen voor eventuele aanvullende opmerkingen.

U kunt ons uw ervaringen  laten weten over alle uitkeringen/ regelingen op sociaal gebied  die door de gemeente Kerkrade worden uitgevoerd.

Indien u positieve ervaringen hebt, kunt u die uiteraard ook op deze wijze aan ons melden.

Let op wij beschouwen dit als een inventarisatie om feiten te verzamelen. Daar uw opmerkingen anoniem zijn kunnen we ook geen contact met u opnemen. Dat kan wel als u uw mailadres achterlaat.

U kunt uw opmerkingen kwijt op: http://www.research.spkerkrade.info/lime/index.php/333439/lang-nl